lördag 9 januari 2010

Vi har fått en ny medlem!

I släktklubben "vi som pratar först och tänker(ja det va väl att ta i) sen, så därför är det inte alltid så smarta saker som sägs" Hittills har vi två medlemmar (vad jag vet).
Jag och Erika.
Men idag så klarade Alice sig galant och är därför ny medlem. Lite ung (hon fyller åtta idag!!!), men som man brukar säga; det ska börjas i tid. =)
Hon skulle förklara att hon var smart och pekade på sitt huvud och sa:
"Det är genomskinligt härinne" (typ)
Har även ett annat citat från den unga damen:
"Jag kommer ihåg då jag låg i mammas mage"

Ja, det är precis som jag sagt det själv....

Jag säger bara:
VÄLKOMMEN till klubben älskade lilla unge! =)

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Hon har såååå många fler kommentarer att hon kan bli ordförande i klubben, men jag antar att det är åldersgräns! Oscar tittade på när jag kollade Alice öron med otoskopet (örontittargrejjen-som -doktorn- använder). Han hävdade bestämt att det lyste i andra örat, så helt fel har hon väl inte... eller så en knepig lillebror som säger att han har en genomskinlig hjärna (utan att veta vad genomskinlig betyder)
    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är lite väl ung för att ta över ordförandeposten, men fortsätter det på detta viset tror jag att vi sänker åldersgränsen ;)

    SvaraRadera