lördag 23 januari 2010

Har man blivit knäpp...

Då man går igång på en sån sak som att Claes Ohlsson har shop online. Ja, mena Claes Ohlsson. Dom har ju inga kläder, men oj så mycket annat kul!
Jag känner ett sånt sjukt behov av att spendera pengar. "Lyckligtvis" så har jag inga....men åh så mycket fint jag har hittat. Till mig och bara till mig!
Inser att det här med Internet kan va farligt. Bara ett klick också har man beställt en fin tunika eller ett par skor.

Tur att jag inte faller för frestelsen!

Jag ska dock handla en sak idag. En rotborste. Och vem vet...kanske den släcker min shoppingabstinens!?

Hoppas alla får en skön lördag! (trots att det är årets fattigaste helg)

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Vänta bara tills du börjar få barnbidraget den 20:e varje månad!! Varför tror du jag var på Lottas igår och och inte nästa fredag... ;-)

    SvaraRadera
  2. Åhå! Så det är DET man ska använda barnbidraget till...har alltid undrat... ;)

    SvaraRadera