lördag 2 januari 2010

En sån jävla skitdag!

Idag har det varit en sån jävla skitdag!! Ångrar att jag ens steg upp, men vad göra då jag ändå inte sover om nätterna. I natt va det natt tre utan sömn. Blir galen! Och inte kan jag sova på dagen heller. Det kryper i kroppen och bebis bökar på konstant!
(och snälla, låt mig slippa kommentarer som; ja, och inte blir det bättre sömn sen då bebis kommer!)
Dessutom är jag så förbannat uttråkad! Och då har jag bara varit hemma en vecka. Kanon.
Har en hel lista på saker som ska göras och håller på att beta av den punkt för punkt. Ja, dom punkter som jag kan ta tag i iallafall. Jimmy måste ju få göra nåt också! Eller hur!? Lite jämställt måste det ju va! ;)
Imorgon ska vi hämta vagnen och köpa lite saker som behövs till bebis. Känner att jag vill ha klart allt bebis grejs nu, för tänk om h*n bestämmer sig för att komma tidigare och vi inte ens har ett skötbord. Så imorgon blir det att fixa! =)
Va så rackarns sugen på marängsviss att smaska på till "Olycksfågeln" del två, som jag ska se på ikväll, men tydligen så hade hela Nyköping det som efterätt på nyår. För maränger finns inte att köpa. Ok, nu va jag bara på två butiker, men nån måtta får det ju va.

Snart är klockan nio och då är det MIN tur att blockera tv:n. Sen blir det att gå och försöka sova. Och hoppas på att morgondagen blir till det bättre!

Kramelikram

2 kommentarer: