söndag 17 januari 2010

Stora barn.

Igår var Jimmy som ett barn på julafton. Alldeles förväntansfull och så där så att han knappt kunde sitta still. Inte ens Vinterstudion va intressant(!!!). Anledningen var att våran familj skulle få en ny medlem. En till tv-apparat, närmare bestämt. Så nu har vi en ännu större tv. Mitt krav var att dock att det skulle kunna rymmas en ljuslykta brevid tv:n på tv bänken. Och sicken tur, det gör det! =)
Den "gamla" och "mindre" tv:n fick flytta upp. Tillsammans med tv spelen.
Så nu behöver vi inte umgås alls, utan bara sitta på varsitt våningsplan vid varsin tv. Så himla bra.... ;) Nä, jag är inte direkt orolig över det, för hur ska Jimmy annars kunna prata och mysa med magen varje kväll om vi inte sitter i samma soffa!? =)

Idag så var vi ett gäng på fyra vuxna och tre barn som drog oss till skridskobanan här i Bergshammar. Så himla trevligt! Tyvärr ingen sol, men man kan ju inte få allt. Och visst, tom jag blev sugen på att åka. Fast sen då man såg dom som föll, så kom man ihåg den där rackarns smärtan i rumpan. Aj.
Ja, får väl se om man kanske fixar några skridskor till näsa år...förmodligen inte...

Jaha. Ny vecka imorgon igen. Undra vad man ska hitta på denna vecka?? Jo, just ja! Ett besök hos frissan på onsdag. Kan inget annat säga än att jag LÄNGTAR. Mitt hår har nämligen fått en skrämmande mörk nyans....tänk vad bebis i magen kan ställa till med! ;)

Hoppas alla haft en skön helg!!
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Oroa dig inte dina skridskor finns i något av era förråd så du kan inte skylla på att du inte har några
    mamma

    SvaraRadera