fredag 29 januari 2010

Jag lyckades!!

Efter ett "hpmf" och en klämd bebis i magen, så lyckades jag raka benen i morse! Jag var helt ansträngd efteråt, men å så härliga ben jag har nu! =) Och till bebis kan jag bara säga att det är lika bra att lära sig i tid; vill man vara fin får man lida pin! ;)
Vissa saker går verkligen inte göra utan att det kommer nåt typ av ljud ur munnen. Hpmf och å hej å hå är bara två av dom uttryck som ploppar ut när man tex ska stiga i och ur bilen.
Eller då man ska stiga ur sängen. Det är nog den värsta. Speciellt då jag ska lägga mig igen, efter det tionde toalettbesöket, och jag liksom samtidigt som jag stönar rullar mig i säng och är livrädd att svallvågorna som kommer ska stöta Jimmy ur sängen. Tack och lov ligger han alltid kvar! Ja, det här med att sova är nog det värsta just nu. För magen är verkligen i vägen och sköna ställningar existerar liksom inte. Som tur är, så är det ju inte så länge kvar nu!
Idag är super trött och vågar knappt sätta mig på soffan, för då somnar jag garanterat. Tänkte om jag lyckas hålla mig vaken idag, kanske jag sover bättre i natt...!??
Så idag har jag plockat lite här hemma, spelat lite wii och mitt nya favorit spel på nätet: Robinsson. Har blivit helt besatt!

Jag har insett att jag måste köpa lite nya t-shirtar. För ALLA mina har hål på magen. Misstänker att det är "slitskador" från jobbet. Tur att jag ska dit nån dag i veckan, tänkte att jag skulle bjuda dem på fika, så att jag kan inhandla lite nytt, fräscht och framför allt HELT!
Man vill ju inte va en sunkig mama! ;)

Jag har märkt en sak med att va hemma på dagarna och det är hur jävla irriterad man blir på dessa jävla telefonförsäljare som ringer en massa jävla gånger. Samma nummer kan lätt ringa två gånger på en timma. Jag vet att det är deras jobb, men jag hatar dom. Jag har själv jobbat som det och vet att grundlönen verkligen suger och hur beroende man är av varenda samtal. Men jag hatar dom. Nu har jag då fixat nix funktionen, det tar ju dock ett tag innan den träder i kraft. Tyvärr så verkar det som om att man inte kan ha nix på mobilen, för även på den ringer dom...suck...Och nej. Jag svarar väldigt sällan!

Nähe, dax att göra sig en macka kanske. Känner hur det börjar kurra lite i magen.
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar