tisdag 5 januari 2010

Var är spänningen?

Jag måste ju bara sakna nån typ av spänning i mitt liv eftersom att nätterna är så spännande så att jag nästan kissar på mig. Inatt var det dax igen. Jag befann mig i Norge, uppe i bergen, insnöad i ett hotell. Och tre personer har blivit mördade. Det är kallt och även fast jag är där så är det ändå som att jag inte är där....
Kan ju tillägga att jag just nu läser en bok, "1222 över havet", som handlar om just detta och är så sjukt spännande. Och inatt var jag alltså med i boken, på nåt konstigt sätt. Och jag försöker hela tiden lista ut vem mördaren är, men det går inte. (kan ju ha och göra med att jag inte kommit dit i boken) Och hela tiden så har jag en sån där krypande känsla i kroppen....och TJOFF! så vakna jag och var tvungen att springa på toa, för det hade varit så spännande i drömmen att jag som sagt nästan kissa på mig!!

Tror att jag ska läsa ut boken idag, så kanske nätterna blir lite lugnare....;)

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Läs en godnattsaga för bebisen istället så kanske h*n inte tycker att det är så kusligt inne i mörkret. Fastra

    SvaraRadera
  2. Funderar på att göra det faktiskt, blir kanske lugnare då!

    SvaraRadera