torsdag 28 januari 2010

Det här med drömmar....

Tydligen är det så att dom flesta gravida drömmer om barnet, förlossning och dyl. Men inte jag. Inte en endaste gång på dessa nio månader. Jag drömmer ju mer om action filmer och sånt. Och inatt så var det gruppen EMD´s tur. Jag var och såg en konsert med dom, men tro inte att jag låg på latsidan, för jag hade minsann med mig tvätt att vika! Ordning på torpet! ;)
Helt sjukt! Var kommer allt ifrån? Ja, mena EMD? Och vika tvätt. Ok, tvätten kan jag förstå...för det finns tvätt här hemma att vika, men EMD? Nä, jag fattar bara inte.

Nu är det alltså 13 dagar kvar till bf. Plus garanterat en övertid på det. Suck. Det är lite segt, men på nåt lustigt sätt går dagarna ändå. Finns ju alltid saker att plocka med.
Idag har jag tex städat några kökslådor, ska dammsuga bort lite råttor och ska sortera lite papper. Hade tänkt baka muffins, men gör det nån annan dag istället.
Måste säga att det är skönt att jag inte har fastnat i tv fällan och ser på en massa sånna där konstiga år ut och år in serier. Det finns dock två program som jag ser:
15.05 Ghost Whisperer och 17.05 Grey´s anatomy säs.1
Lovley! =)

Nähe, ska väl fixa och trixa lite här hemma!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Storebror föreslog snöskottning av altan för att skynda på knodden
    Mamma

    SvaraRadera