måndag 18 januari 2010

Det är egentligen rätt sjukt ändå!

Att bebisen är sååå nära och ändå vet vi absolut ingenting om den. Om det är en flicka eller pojke? Om h*n har tio fingrar och tio tår? Om h*n är mest lik Jimmy eller mig? Om h*n är blond eller rödhårig? Om det är en grin-unge eller om h*n är from som ett lamm?
Jag vet dock att h*n har fem fingrar på en hand, eftersom att det såg jag på det senaste UL. Jag tror att det är en pojke, men jag tänker ändå på flicknamn... Jag skulle tycka att det vore fint om h*n är rödhårig, men det funkar lika så bra om h*n blir blond. För blondiner har ju faktiskt rätt så kul! =)
Jag är helt inställd på att det blir en grin-unge alá lillebror. Kolikbarn och cp-hjälm. Det är lika bra att ställa in sig på det värsta! ;)

Och om h*n skulle bli mest lik sin far, så funkar det ju också. För han är ju rätt så söt.

Hursomhelst så tror jag att bebis kommer att titta ut den 14 februari. Fyra dagar över tiden och alla hjärtans dag. Det låter väl bra!?
Det bästa skulle dock va om h*n ville titta ut, ja säg...imorgon. Eller nä, på torsdag för då har jag hunnit varit hos frissan! HAHAHA!=)

Hoppas alla får en bra start på veckan!
Kramelikram

8 kommentarer:

  1. Jg tror att det blir en blandning av både mor och far. Och Jens blev ju jättesnäll efter dom fyra första månaderna
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Jättesnäll...hmpf...! Men sen kom ju cp-hjälmen fram. Och det va faktiskt rätt så jobbigt att han var ÖVERALLT!! Och sen då han fick tänder BET han ALLTID mig. Och sen då han blev äldre så drog han alltid mina kompisar i håret. Han kunde också gå fram till en gammal människa och fråga varför den var gammal. Eller ännu värre; han gick fram till tjocka männinskor och frågade varför dom va tjocka. Pinsamt! ;)
    Så jättesnäll är han nog bara då han sover! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att du drömt allt detta
    Mamma

    SvaraRadera
  4. 14 feb blir en bra dag, krysta på så att det inte blir den 19.
    I-B

    SvaraRadera
  5. Håller nog med I-B, krysta den 14 och om bebisen behagar vara kvar den 19 så knip för allt du är värd! Annars är ju 14 maj en rätt bra dag, jag tänke om du har svårt att välja...
    /erika

    SvaraRadera
  6. VA!!! var inte jag snäll? :P jag har ju bara varit dum med dig EN gång det va ju när jag sköt dig med min indian pilbåge som hade sugpropp längst ut på pilarna mitt i pannan på dig ;) det är nog ända gången jag inte varit snäll hihi annars så va ja snäll som ett BI :O du tänker mycke på hårfärg och sånt... men längd då? ska h*n måsta bli upplyfft av någon för att se över skåpen på högstadiet ;P

    SvaraRadera
  7. Ja, det känns som att jag kommer att knipa så in i norden den 19 februari, för vi kan ju bara inte ha mer födelsedagar i släkten den dagen. Men att vänta till den 14 Maj känns...jag vet inte...lite långt kanske...Och rackarns va ont det skulle göra att föda ut en rätt så stor bebis.

    Jens, du har ju blivit liite snällare, men dock inte torr bakom öronen, nu då blivit äldre! =)

    SvaraRadera
  8. www.cp-helmets.com

    Jupp sidan finns... och dom har hjälmar...
    Undrar om inte J skulle beställa efter ett gäng!?
    Rätt snygga faktiskt... ;-)

    SvaraRadera