fredag 8 januari 2010

Jag vill också!

Jag vet inte om det har att göra med kylan, snön eller min oförmåga att röra mig normalt att göra, men i år så är jag så avis på alla som får åka skridskor och slalom. Egentligen förstår jag inte varför jag är avis. För skridskor kan jag inte åka. Jo, om jag får ha min gympalärare med som kan styra mig runt banan. Och slalom har jag inte åkt på säkert 15 år och tillhör säkert den lilla skaran av slalomåkare där liftskötarna måste stänga av liften för att jag ens ska kunna åka. Och det gäller även knappliften. Ni vet, den för barnen.
Men trots det så vill jag så gärna åka.
Nästa vinter så har vi iallafall tänkt ta oss en slalom dag. Vem vet, jag kanske har mognat då det gäller lift åkandet...
Eller så får Jimmy skämmas.

Ikväll så är Jimmy och spelar hockey. Och jag sitter hemma med ett glas Pepsi, chips och dipp. Och tycker att Stefan Sauk är rätt så sexig.

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Kan vi få vara med när du ska åka skridskor ?
    då är det ju en liten som lyssnar så då kan du ju inte använda alla fula ord som du brukar med skridskor på fötterna
    mamma pappa

    SvaraRadera
  2. Jag säger Heja Claudia!
    Ja, jag har tittat på tv!!!!! Utan chips och dipp.

    H

    SvaraRadera
  3. Det finns hörselkåpor att sätta på små barn...

    SvaraRadera
  4. Å maj gadd Hanna! Inte illa! =) Jo, hon var klart bäst!!

    SvaraRadera