fredag 22 januari 2010

Kejsarinnans nya kläder.

Jag har hamnat i mysbyx träsket och visst det är väl skönt, men man känner sig alltid lite sunkig. Jag har ett par jeans som jag fortfarande kan ha, ok med nöd och näppe, men annars så är jag förbannat trött på mina kläder! Och det värsta är att dessa mammakläder kommer att sitta på ett tag efter bebis är ute också...suck...!! =(
Så då mamma och pappa kommer ska jag ta pappa under armen och dra ner på stan för då ska vi köpa ett par nya hela fräscha leggings och en ny fin och fräsch tunika till mig! =)
För visst är det väl så att det inte bara är bebis som ska få nåt fint, även den nyblivna mamman ska väl få nåt!? *BLINK BLINK*

Beställde faktiskt en jacka till mig idag och lite annat smått och gott till hemmet. Ja, från H&M såklart! ;) Om ni har missat H&M Home, så har ni verkligen missat nåt. Jag tycker att det är coola saker till bra priser.

Har fortfarande inte fått nåt besked från Försäkringskassan om jag får nån ersättning nu då jag är sjukskriven. Jag borde ju få det. Eller kan dom va så dum att dom nekar ersättning bara för att man är gravid? Dom har ju gjort det förut...Men då blir det upp till kamp!

Ser på Let´s dance och jag hoppas för allt i hela världen att Rabih åker ut. Klarar bara inte av människan. Stör mig på hur han pratar och hur han sätter tungan mellan tänderna då han ler.
Hoppas han har dansat klart nu!

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. ÖÖÖÖ menar du inte att du ska ta mamma underarmen och gå och köpa nya kläder.. eller har clas ohlssons börjar sälja leggings? :P hehe

    SvaraRadera
  2. Haha! Nä, inte vad jag vet, men det är nog bara en fråga om när=) Jag tänkte ju självklart att pappa skulle lyfta på plånkan då det gäller hans favorit dotter ju! ;)

    SvaraRadera
  3. Har han många döttrar? Är det nåt jag missat??

    SvaraRadera
  4. Nä, jag tror att jag är den enda... =)

    SvaraRadera