söndag 15 februari 2009

Visst är det konstigt!?

Att jag känner mig bakis, då jag bara drack alkoholfri cider igår. Kanske har att göra med all frosseri igår!? Som iof fortsatte imorse med rostat bröd med laxröra på...mumma! Det är ALLTID bra att göra lite extra av den röran! =)

Har iaf tagit mig en liten promenad....till badhuset och ett besök i kärringgrillen. Jag vet, det är absolut inte hälsosamt...men ibland behöver man,JAG, det!

Jimmy ligger,sitter,stönar,klappar händerna,snusar mängder....dvs...det är skidor på TV. Och han försöker bara hjälpa till...även fast jag tror att dom klarar sig helt utan hans hjälp... Vaknade förrästen av nåt konstigt ljud från tv soffan, men det va bara han som hjälpte Helena Jonsson in i mål. =)

Jag ska börja packa lite idag. Köpte flyttkartonger på ÖoB, betydligt billigare än på Coop! Det svåra är var jag ska börja...

Hoppas alla får en bra söndag!
Kramelikram

ps! ang. den alkoholfria cidern, så drack vi den på våran lilla mingelmorgon på jobbet och jag tyckte den va sååå god...smak av fläder...mumma. Så det är alltså inget annat...

3 kommentarer:

  1. Haha, visst e det jobbigt att alltid måsta förklara sig då man väljer att dricka någonting utan alkohol...för att ingen skall misstänka något annat. Det kan ju vara så att man vill dricka alkoholfritt! Kram

    SvaraRadera
  2. Känner mig också lite bakis idag, fast jag drack faktiskt lite vin igår. Var i kyrkan idag med barnen och tog nattvarden. DET vinet smakade däremot inget vidare jämfört med det fantastiskt goda som vi drack igår!
    kram

    SvaraRadera
  3. men kyrkans vin är starkvin 19% fråga en som vet

    SvaraRadera