söndag 8 februari 2009

Jenny-PRAKTIKANT

Sov oroligt inatt. Tog tid att somna, funderade alltför mycket på jobbet....och medans jag funderade kom jag på att jag har gjort helt fel på lilla pojk och flick! Fick smått panik, eftersom vi har säsonstart på torsdag och då ska butiken va tipp topp!! Försökte tänka vad som står i våran "bibel"....men det är inte lätt att försöka komma på vad som står i en bok som är på jobbet då man egentligen ska sova.... Sen då jag väl somna drömde jag att jag fick sparken.
På jobbet va jag snabb som attan med att läsa bibeln och helt plötsligt så hade jag tappat allt jag kan...dvs....fick ett ordentligt HJÄRNSLÄPP! Fattade knappt nåt av vad som stod...så jag funderar på att bli PRAKTIKANT....för all framtid!

Så imorgon måste jag krypa till korset och snacka med mina VM-kollegor (nej, vi är inga världsmästare....utan visual merchendiser....käckt va!?) om att jag helt plötsligt blivit knäpp!

Och jag pratade med chefen idag....jag får jobba kvar! Skönt! ;)

Till middag blev det mat från Rhodos och sen tog vi oss en långpromenad. Lövley!

Hoppas alla haft en bra söndag!
Nu ska jag återgå till Beck filmen

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Vadå står inte VM för Virriga Muppar ??

    SvaraRadera
  2. SCHHHH!Inte så högt Henke....sanningen får inte komma fram! ;)

    SvaraRadera