måndag 9 februari 2009

Har bestämt mig!

Har funderat några dagar (och nätter för den delen). Och har kommit fram till ett beslut som känns jätte skönt! Ska inte fortsätta läsa företagsekonomi denna vår. Utan söker till hösten igen. Och det är inte för att jag inte vill, utan för att jag inte får saker och ting att gå ihop just nu...med jobb och flytt...och mer kommer det att bli framöver med dolidittandet i huset. Så jag packar helt enkelt ner böckerna och packar upp dem till hösten igen! =)
Ska prata med läraren på torsdag.
Har sovit dåligt två nätter nu b.la för att jag har stressat upp mig för provet om två veckor...men hoppas få sova gott inatt! =)

Vi hade tänkt ta en promenad ikväll...meeen guitarr hero åkte fram...*suck* Det har varit bortplockat sen visningarna och har aldrig kommit fram tills nu ikväll... Snacka om att drabbas av speldjävulen... ;) Som tur är så är jag inte den enda här i världen som är "GH-änka"....

Hoppas alla haft en bra start på veckan! Min startade med en rivstart och kommer att pågå så fram till torsdag morgon....men som en hyfsat vettig tjej brukar säga..."vi är inte hjärnkirurger, vi jobbar ju bara med kläder" Och det ska jag ha med mig denna vecka (eftersom hon som sa det är sjuk och då kan jag ju inte ha med henne..) och börja andas igen på torsdag! ;)

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Klart grabben ska lira Guitar Hero.
    Det är sunt och nyttigt för själen.

    Förresten behöver ni ju all träning ni kan få om ni törs lira mot mig nån dag ;)

    SvaraRadera
  2. Klokt beslut min vän! Om man ska satsa ordentligt på nåt så ska det kännas rätt!
    kram

    SvaraRadera
  3. men har du glömt bort att du är norrläning???? då ska man ju inte Streeeeeeeeeeeesa ;) :D

    SvaraRadera