lördag 14 februari 2009

Alla hjärtansdag...

Ja, så var den här. Ungefär som julafton, som alltid infaller den 24 december varje år....så infaller alla hjärtansdag den 14 februari varje år...,men min älskade sambo trodde att alla hjärtansdag är imorgon för "alla sånna dagar brukar ju va på söndagar"....ja...haha, kan inget annat är att le åt saken. Han är ju för söt! =)

Vaknade runt halv åtta, somnade tidigt igår, så det var väl därför jag vaknade med tuppen. Efter lite frukost tog jag mig en promenad, kände för att lägga mig i kärringgrillen, men badhuset öppnar inte förrän tio. Så det blev en promenad hem istället. Och vädret. Det är helt underbart. Minus åtta och sol! =) Hade det varit snö, skulle det ha varit PERFEKT!

Under min promenad kom jag på en reklam som jag stör mig på...den går så här;
"tvätta lilla rumpan, tvätta lilla tån....I looooooove my bathroooom...I loooooooooooove my bathrooooooooooooooom...."
Sorry, Nyköpings kök o kakelbutik, men det ända jag tänker på då jag hör eran reklam är en gubbe med hårig röv som sjunger i duschen....inte tänker jag att jag
att jag ska komma o handla... ;)

Nähe...dax att ta tag i dagen. Ska åka o handla flyttkartonger! =)

Hoppas alla får en bra lördag!
Kramelikram

5 kommentarer:

  1. Men ser inte jimmy boy ut så där ? alltså hårig röv som sjunger i duschen? :P :D

    SvaraRadera
  2. HAHA...men fattar inte....är det den håriga röven som sjunger eller!? ;) Pöss på dig!

    SvaraRadera
  3. HEHE en rödhårig hårig röv som pratar med stjärten...

    Jaja, men ni kanske ska köpa kakel där ända... ändå...

    SvaraRadera
  4. Den är rödhårig...men sjunger väldigt dåligt

    SvaraRadera