fredag 6 februari 2009

Jennie let me love you

Jaha, i natt va det dax för en ny konstig dröm.
Jag stod på lagret och helt plötsligt dök E.M.D och sjöng deras "jennie let me love you" (tack killar för att ni skrev en låt till MIG! ;) ) det visade sig iaf att det va en överraskning, för att jag fyllde år...sen lekte vi kurragömma på torget...ja, det va den drömmen...

Idag vräker snön ner! UNDERBART tycker jag...,men i vår familj råder det, av förklariga skäl, en intressekonflikt ang. snön. =)

Idag SKA jag plugga...lite iallafall!
Hoppas alla får en bra fredag!






Kramelikram

1 kommentar:

  1. Varför grön den var ju häftigare brun
    här har det snöar 30 cm och är -14gr kallt
    Jimmy skulle inte bli sysslolös här hos oss han skulle få köra traktor så mycket han skulle vilja och sedan bada badtunna i kylan inte helt fel eller hur ?
    KRAM mamma

    SvaraRadera