söndag 22 februari 2009

Andra män.

Det händer verkligen inte ofta, men ibland så blir jag väckt av andra män än Jimmy. Och dag var det dax. Mannen som väckte mig är en blond 36 årig stockholmare med en förkärlek till vinter och kvinnor i soffan.
Pratar självklart om André Pops. Japp. Vaknade till vinterstudion och även denna helg kom det stönande från soffan. Jimmy går verkligen igång på trikåer... ;)
Han klarar inte ens av att äta frukost. Stackarn.

Igår så skulle jag då visa Jimmy det PERFEKTA vardagsrumsbordet. Tog mig en rask promenad till Mio och då jag hade ca fem minuter kvar ringde Jimmy och undra var jag var....(tänkte nu lääängtar han efter mig) väl inne på Mio satt han i en soffa och stirrade i mobilen, han va inne på SVT´s sida och tittade lite... Iallafall så hittade jag först inte bordet och en lätt stressad/nervös Jimmy sa: "vi frågar nån". (tänkte; fan va han va ivrig då..) Men tillslut så hittade jag bordet och tv möbeln. Vi tittade på det i MAX 1 minut! Han sa, ja, men det där va snyggt. Det blir ju bra. That´s it!
Vi gick ut och han ville cykla hem och inte gå med mig...
Och kan ni gissa vad som drog!?
Jo, dom där jävla trikåerna. Och André Pops.
Men han gillade möblerna, trots att dom kostar en slant...men så är dom ju perfekt! =)

Igår kväll, innan schlagern, såg vi kanoners bra film "En gåva för livet". Helt klart värd att se!!! Vi satt här båda med tårar i ögonen...min macho kille och jag. =)

Idag VRÄKER snön ner. Trodde faktiskt att det skulle bli vår nu, för igår var det strålande sol och knappt nån grad kallt...känns tråkigt med snö nu...suck.

Hoppas alla får en bra söndag!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar