tisdag 17 februari 2009

Stora skräck dagen!

Både till lunch och fika har det talats om gammla hus, mörka kyrkogårdar och döda människor. På skoj sa E till B att "hon inte skulle skrämma upp små flickorna"...och jag räknas nog dit, eftersom efter mitt toabesök blev skrämd av E (som bara stod o piffade till sig) så....ja, jag sket knäck. =)

Annars så har dagen flutit på bra...inga större spännande saker har hänt....inga sjuka....allt som vanligt...Ja, så har min tisdag varit. Helt vanlig.

Nu ikväll har jag sett på mitt, just nu, favvo program...BYGGLOV! I like! Om jag hade velat synas i TV, hade jag inte tvekat en sekund på att höra av mig till dom...

Nähe...ska väl gå in en sväng på FB och kolla runt på lite bloggar innan det är dax för sängen.

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

ps! kan ni gissa vem som håller på att packa här hemma...(kors i taket ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar