fredag 27 februari 2009

Nu börjas det.

Glömskan har kommit. Pratade med pappa tidigare ikväll och han frågade om vi ska på Ikea, (otroligt korkad fråga egentligen...eftersom jag bara väntar på att få åka dit....men sambon vill ju vänta tills vi flyttat-och hur mycket jag än vill, så vill inte han åka dit i onödan. Själv så skulle jag kunna åka dit 3-4 gånger i veckan...så jo nog ska vi på ikea allt...) saken är den är att jag kommer inte ihåg vad pappsen ville att jag skulle kolla på/köpa. Men jag ska nog komma på det. Snart. Helt sjukt att jag inte kommer ihåg. Tänker så det knakar, men nä...det är helt tomt!

Får väl sova på saken.



Imorgon är det dax för jobb. Hoppas på många kunder.



Hoppas alla haft en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Tänk på din längd så kommer du nog på det...
    KRAM /mamma

    SvaraRadera
  2. just ja. en pall va det jag skulle köpa.

    SvaraRadera
  3. Har dom sträckbänkar på ikea?=)

    SvaraRadera