onsdag 11 februari 2009

Trött, men nöjd!

Sov faktiskt hela natten, ja iaf till o5.50! =) SKÖNT!
Dagen har jag spenderat i fönstret. Ja, hela dagen har jag varit där. Sjukt egentligen att det ska ta sån tid...ca sju (!!!) timmar, men då har det pustats och donats och dammsugits flera gånger! Och helt otroligt så har det INTE jävlats en enda gång! Brukar aldrig hända!!
Och slutresultatet: NÖJD!! =) (såg dock då jag gick hem att ena byxan hade ett ostruket veck....får fixa det imorgon!)
Visste ju om en sak igår som jag trodde va fel, och ja...det är nog det, eller det beror nog på hur man ser det....Vi belutade dock att på vår butik "skiter" vi i den saken. Får se vad övre makter säger om det ;)

Nu är jag super duper trött...och tror faktiskt att jag ska ta min nya Allers och lägga mig i sängen och lösa lite korsord-om jag hinner lösa nåt innan jag somnar..
Det slog mig idag. Herregud! VI är husägare! LÄNGTAR!!! =)

Hoppas alla haft en bra lill-lördag!

Kramelikram


ps! ang. våran kärleksweekend så har vi inte bestämt oss för vad och om vi ska göra nåt...men måste erkänna att det värmen i hjärtat då kärleken min kollat upp vad det skulle kosta att flyga norrut....dock alldeles för mycket...men ändå..






1 kommentar:

  1. Ni är välkomna när som helst!! Jag antar att vildmarkshotellet står till förfogande närhelst ni önskar!
    kram

    SvaraRadera