torsdag 26 februari 2009

En sån dag.

Känns som att jag har hunnit göra HUR mycket som helst idag! =)
Startade dagen med en tidigt bokad tvätt tid, sen har jag varit på:
ÖoB, Coop Extra, Rusta, Jysk, Sko kanonen, Leksaks affären (?), färg o tapet, mio, city gross...
Inte illa va!? ;)
Lånade hem fyra tapetböcker (spenderade en timma på affären för att kolla på alla läckerheter!) Hittade några favoriter och nu har vi kommit fram till det SNYGGASTE! =) Försökte dock få mig en rosa fondvägg i sovrummet....men....nä, det gick inte. Istället blir det en brun/beige/guld randig...också supersnygg!!
I vardagsrummets matsalsdel i vänstra flygeln (haha) blir det en vit fondtapet med stora svarta blommor på. Hade inte tänkt mig en fondtapet i vardagsrummet, men jag tror att det kommer att bli gräjt! Och den tapeten va lövley!

Har också fått tvättmaskinen lagad. Så himla fantastiskt!

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar