måndag 16 februari 2009

Så genant...

Glömde ju berätta om det trevliga sällskapet vi fick till fikat idag. Thelise och Henke tittade förbi...hoppas inte Henke kände sig utanför då alla vi tanter (ja, jag är ju ingen tant än...snarare tönt...hahaha) ägnade all vår tid på söta lilla T. Å andra sidan....hur skulle det se ut om alla vi tanter ägnade all vår tid på Henke, fast vad vet jag..."titt-ut lekar" är kanske hans grej!? ;) Trevligt va det iaf! Och kan nog inte minnas någonsin att nåns gubbe har kommit och fikat med gummorna på jobbet.
Och lilla T är verkligen söt som socker! =)

Här i hemmet har det inte hänt så mycket. Jag har gjort lite matlådor. Och Jimmy har suttit och DREGGLAT vid datorn...han har nämligen tittat på fyrhjulingar. Han tycker inte att vi behöver renovera huset, utan att han ska få en såndär istället...hahahahaha....han är så kul! =)
Jag sa att han får spara ihop pengar....och bara ikväll så har han fått ihop 151.50. Inte illa om jag får säga! ;)

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Åh, nu är jag glad igen. :)
    Lite mer tid hade ni väl kunna ägnat till mig, hihi. Fast man får väl vänja sig vid att det är en liten charmig tjej som stjäl all uppmärksamhet nuförtiden.

    SvaraRadera