torsdag 19 februari 2009

Nyäten.

Mannen min ringde då jag va på väg hem från jobbet. Han stod på videobutiken och skulle hyra film, jag gick dit och det blev tre hyrda filmer. =) Sen så stannade vi på Rhodos och åt mat där. Mysigt värre!
Så nu är jag så där jobbigt mätt.

Vi trodde att vi skulle få flytta in ÄNNU tidigare...dvs ibörjan av Mars...,mäklaren ringde o fråga Jimmy om vi kunde flytta in då. SJÄLVKLART! =)
Meeen så klart va det för bra för att va sant! Hon (mäklaren!!!) hade missförstått allt. Typiskt.

Fick mig ett GOTT SKRATT idag. (Och tackar gudarna för att kunden också skrattade!)
Det va iaf en kund som skulle reklamera en mascara för att den va torr. Eller som hon sa: "Den va torr då jag skulle måla SVANSARNA" Hahaha! Tyckte det va sååå kul! Och hon skrattade själv så att tårarna rann! =)

Hoppas alla haft en bra dag!
Imorgon är det fredag och äntligen helg! =)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar