tisdag 10 februari 2009

Nä, det blev inte många timmars sömn inatt...Somna vid halv ett och vakna vid halv fyra. Och nä...jag låg inte och funderade på blomsterängar utan självklart så va det jobbet som malde! Fan! Och det går liksom inte koppla bort...det etsar sig fast som en igel. Blir galen!!
Börjde iaf dagen med att måla golvet i fönstret...sen efter det jagade jag upp mig o blev förbannad på företaget man jobbar på....försökte få tag i NÅN att prata med...men det svarade inte ens nån i växeln. Då gav jag upp och gick på lunch.
Efter lunchen så fick jag äntligen tag på nån på detta enorma företag...och svaren på mina frågor...ja, inga kommentarer...
Imorgon så är det då dax att skylta om...och ja, jag hoppas att det går bra...men det är en sak som jag tror är fel, men det får lösa sig imorgon! (och förhoppningsvis inte i natt!) Så imorgon så blir det att ta på sig varmare kläder, eftersom att det är så rackarns kallt i fönstret! (och som en arbetskamrat sa; "ja, så att du inte får en köldskada i muffen"....fick mig ett gott skratt! =) )

En kul nyhet är att vi KANSKE får flytta in tidigare än beräknat!!! =) (hoppas,hoppas,hoppas,hoppas!!!)

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Vore ju fantastiskt roligt om ni fick flytta in tidigare! HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara, det är FULLMÅNE! Man kan skylla och förklara mycket med det. Sover man inte- fullmåne. Dåligt humör- fullmåne.....
    /Erika

    SvaraRadera