tisdag 24 februari 2009

GÄÄSP!

Är så sjukt trött. Då jag kommit hem från jobbet, gick från ica, fick jag bara för mig att jag glömt låsa entrédörrarna. Så jag tog mig en macka och satte på mig "gå-skorna" och gick iväg. Och ja, jag hade låst. Va hemma igen vid åtta och då, som alla tisdagar, va det dax för Bygglov och sen kom den. TRÖTTHETEN!!! Som ett slag...PANG! Och nu gäspar jag så att käkarna är på väg att hoppa ur led. Aj.

Va hos optikern idag och det gick bra. Ska få prova fyra par linser med en ny styrka och se om det känns bra. Det har iaf kännts bra idag på em, lite ont i huvudet nu, men det är väl tröttheten!? Optikern tyckte dock att det va dax för mig att skaffa nya glasögon så att jag får ett par med rätt styrka och så att mina ögon får vila sig från linser ibland....mer än på kvällarna... Och jag kan inget annat än att hålla med! Det jobbiga är bara att välja nya bågar...gillar ju mina gammla slitna...Och vet vilken bestluts ångest jag kommer att ha. Men, det är väl bara att ta tjuren vid hornen...

Tänk så trevligt att vi ska få gå på kungabröllop om ett och ett halvt år! =) Så trevligt! (hoppas maten blir god! ;) )

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

ps! efter en massa strul så tror jag att det går kommentera igen nu...=)

1 kommentar:

  1. Men oroa dig inte mamma kommer ju snart jag var ju med och valde dina kära gammla och dom gillar du ju än så nog hittar vi några nya.

    SvaraRadera