onsdag 15 september 2010

Vi saknar pappan här hemma!

Även fast jag och Jimmy bara träffas ca 4 timmar om dagen, så är det så jäkla tråkigt då han inte är hemma. Det borde ju nästan va så att jag inte skulle märka om han är hemma eller inte, men det märks. Det ligger inga illa luktande strumpor under bordet och inga jobbiga egen komponerade sånger hörs. Och så är det så tomt.
Men, han kommer ju hem om ett par dagar! =)

Idag är det egentligen vägningsdag. Men eftersom att jag inte har nån bil, så hoppar jag över denna dag. Skulle väga mig hemma, men först så ville inte vågen starta och sen så vet jag att jag har inte gått ner tio kilo på en vecka.
Det verkar minsann som att vågen har gett upp.
Har förresten inte gått nåt denna vecka. Får ta tag i det i morgon bitti.

Nu hoppas jag bara att Elis kan sova inatt. Han vaknar nästan varje natt, flera gånger, med stora krokodiltårar. Tror tyvärr inte att han kommer att sova bra, eftersom att han redan vaknat och gråtit flera gånger ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar