lördag 11 september 2010

Turkiet.

Från att ha velat ställa in resan, är jag numera på nivån "skönt det kommer att bli och komma hem sen". Jag kan fortfarande inte riktigt se att det kommer va fantastiskt underbart att spendera en vecka i solen. Utan jag har bara fokus på vad E ska äta på flygplanet. Vad vi ska packa i. Vilken vagn vi ska ta. All "om utifall att" medicin jag ska köpa.
Och även fast jag är rätt så lugn nu (jag säger inte till Jimmy varje dag, att jag inte vill åka), så vet jag att jag kommer att va fullständigt förjävlig dagarna innan vi ska åka.
Så jävlig att i värsta fall lämnar Jimmy mig här hemma.
I bästa fall får jag följa med, men spenderar bilfärden till Arlanda som en riktig sur f...a
Och kollar om passen är med. Femtioelva gånger.
Och väl på flygplatsen så kommer jag va stressad, nervös och "kort i tonen" mot Jimmy.
Jag vet. Jag känner mig allt för väl.
Andas.
Nåja. Det kommer garanterat bli allatiders. Bara vi kommer dit och vi får vårat rum MED barnsäng (det va tydligen inte säkert att vi får en sån). Och att Elis håller sig frisk.
Sen är det bara att ta på sig bikinin och lägga sig vid poolen.

Satans jävla skit.

Jag har ju ingen bikini.

Nåja, med bikni eller inte. Det är här vi ska bo ; http://www.corneliaresort.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar