söndag 5 september 2010

Klockan är kvart över elva...

och jag har hunnit med en promenad, städat tvättstugan, fyllt bilen med skräp åkt iväg och kastat det, städat köket, skrivit matlista för veckan och skrivit ned vad som ska handlas.
Och nu gör jag ingenting.
Uttråkad?
Javisst!
Väntar på att klockan ska bli tolv så att jag kan åka och handla mat och ett flecceställ till Elis.

Har varken tejp eller färg, så att Elis rum får vänta....
Men kan kanske ta tag i klädkammaren.

Borde kanske fixa lunch först. Suck.

2 kommentarer:

  1. Kan du skicka lite energi norrut? Här är det stiltje... Bihålorna håller på att ramlar ur, vilket kaaaan bidra till det lite lägre tempot, men jag får ingenting gjort, vilket stör mig nå fruktansvärt!! Du är så duktig du!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Men är man sjuk så är man. Då måste man ta det lugnt och kurera sig!

    SvaraRadera