onsdag 1 september 2010

En rätt så lång promenad...

I natt drömde jag att jag och mamma skulle ta oss en promenad från Bäck till Stockholm.
En sträcka på en si så där 90 mil.
Strax innan Anumark så var det väg arbete och polis kontroll. Jag tror att vi båda var nyktra, höll hastigheten och hade körkortet med oss.
Efter att vi hade blivit kontrollerade sa jag till mamma; "ja, men nu är det ju bara åtta timmar kvar".
Som att det tar lika lång tid att gå som köra bil.
Tror inte det va!
Iallafall så hade ena min strumpa tjorvat sig och jag skulle just säga åt mamma att stanna...
Då vaknade jag.
Så jag har ingen aning om vi kom fram eller inte.

I eftermiddag är det dax för tredje vägningen.
Är lika nervös varje gång.
Vill så gärna att det ska ha gått åt rätt håll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar