tisdag 7 september 2010

Plötsligt händer det!

Nä, jag har inte gått och vunnit en massa stålars.
Utan det handlar självklart om unge Herr Bjöörn.
Han kan, förutom en massa otyg; åla sig fram, ta sig från sittande till liggande.
Han kan inte ta sig från liggande till sittande, men....helt plötsligt så tog han sig från sittande till stående!!
Japp. Helt plötsligt så stod han upp i spjälsängen.
Jädra unge!
Jag höll på att plocka undan i sovrummet och hade satt han i spjälsängen där han satt och lekte. Gick och "pudrade näsan" och då jag kom tillbaka stod han upp. Han hade förmodligen dragit sig upp med hjälp av sängen.
Fick hjärtsnörpen.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att det bara va en jädra lycko träff.
Puh. Ibland går det bara för fort.
Så nu ska vi införskaffa grindar till trappen, så att han kan va uppe med mig och krypa omkring.

Imorgon är det premiär för oss att gå på öppna förskolan. Det ska bli trevligt!
Och så är det ju vägning på kvällen.... är lika nervös som vanligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar