måndag 13 september 2010

Mr Rabbit.

Igår köpte vi oss varsin el tandborste. Och på kvällen var det dax för mig att inviga min.
Och jösses amalia vilka vibrationer.
Skrattade så jag trodde att jag skulle kissa ner mig (och alla vet vi ju hur fräscht det är att skratta med munnen full av tandkräm). Jimmy frågade vad som vad så roligt.
Mellan skratten fick jag fram;
"Det måste va så här det känns att ha en massagestav i munnen!"
Så borstade jag skrattande vidare.

Trots (tack vare) vibrationerna, så är ju resultatet fantastiskt! Rent och fräsch! =)

Idag så var det premiär för oss att gå på babysim. Så det var bara att tråckla på sig baddräkten (kände mig snyggo i min nya baddräkt!) och "hoppa" i. Och det va ju super skoj! =) Längtar verkligen till nästa vecka då det är dax igen! Hade också tänkt kidnappa Jimmy en timme nån torsdag då det är babysim utan instruktör.

Nu sover Elis efter att ha varit envist vaken, så jag ska nog ta tag i hans album. Klippa å klistra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar