fredag 24 september 2010

Jag googlar.

En viss känsla av resfeber har börjat infinna sig.
Så jag googlar på ALLT jag kan komma på som handlar om att resa med barn.
Helt sjukt egentligen, för vad jag vet så finns det små barn i Turkiet med.
Och tänka sig! Sjukhus har dom också.
Och Elis är knappast det första barn som har flugit med Novair.

Helst av allt vill jag bara börja packa, så att jag ser att min planering funkar.
Jojo. Har planerat allt in i minsta detalj.
I helgen blir det att tvätta och stryka och på måndagkväll då Elis somnat ska jag och Jimmy, i lugn och ro, packa.
Ja, lugn och ro kanske är det överdrift eftersom att jag kommer förmodligen låta så här;

"Men åhhhh".
"Skärp dig nu".
"Kan du inte bara koncentrera deeejj"
"Nä, jag skiter i det här".
"GAAAAHH".
"Jag hatar den här skit resan, vi kommer säkert att ha bajs tråkigt"

Jag vill påminna er om att jag är 31 år.

Jag hoppas också att våra täppta näsor har försvunnit. Iallafall Lill-Knas. Jag vet vilket h-vete det är att flyga förkyld. Men det borde ha förvunnit till på onsdag!

Nu ska vi åka och handla lite tvättsevetter. Intressant va!? =)

3 kommentarer: