fredag 27 augusti 2010

Varning för skryt!

Jag är bara så stolt över Elis och hur duktig han är på att ta medicinen.
Ok, han har bara fått den två gånger så det kan ju ändras, men för att va nåt helt nytt så gillade han bara läget med att han en mask över näsa och mun och bara ligger och andas in.
Som om det vore nåt han alltid gjort.
Jag var helt säker på att vi skulle få gå en brottningsmatch innan och att stora krokodiltårar skulle komma, men nope!

Som sagt jag vet att det kan ändras, men just nu lever jag på att det går bra och att han är bäst!
Sen så hoppas, hoppas, hoppas jag att det ger med sig och att han inte behöver ta mer medicin än dessa (till och börja med) två månader. För nog är det så allt, att det värker i mammahjärtat över att behöva ge honom medicin...å andra sidan gläds jag åt att han redan nu har en betydligt bättre andning.

1 kommentar:

  1. Härligt!! Jag upptäckte att vi har 2 nebunetter, så jag skickar ner en åt er så att du har!
    kram

    SvaraRadera