onsdag 18 augusti 2010

JABBADABBADOOO!

Minus nio hekto!

Tummen upp för mig! =)

5 kommentarer:

  1. Fira med en Ballerina eller...?

    :)

    SvaraRadera
  2. Lyssna inte på storebror för då återkommer godissuget.
    Bra jobbat kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Heja Jenny friskt humör det är det som susen gööööör!!!!!!!!!! HURRA!!!!

    /H

    SvaraRadera
  4. Jippiyahooooo!! Snyggt jobbat!! Kämpa på! Du kan ju försöka motivera din omotiverade storebror att ta morgonpromenader och minska på kakätandet... Han bara blänger på mig när jag säger att han också ska ta en springtur...

    SvaraRadera
  5. EN kaka!? Nä ett helt paket, ju!;)
    Nä, jag håller mig till mina frukter och husmans med keso och tomat på.

    Jimmy firade dock mina misnkade hekton med att köpa "karra"...till honom.

    Och Johan, man blir så pigg att ta en morgonpromenad. DO IT! =)

    SvaraRadera