lördag 28 augusti 2010

Frosseri.

Det ända jag tänker på just nu är choklad.
Bara att få sätta tänderna i en chokladkaka och äta upp den i ett nafs skulle va som erotik.
Men jag vet att om jag skulle köpa denna chokladkaka och äta den, så skulle ångesten knacka på dörren.
Så därför låter jag bli.

Ikväll laddar jag för lättglass och bär.
Och jag får väl låtsas att det är chokladströssel på.
Suck.

Vi har för övrigt en kladdkaka i frysen. Sjukt gott skulle det va med en bit.
Sjukt jävla gott.
Men som sagt....lättglass och bär.....
Suck.

Fy fan.

8 kommentarer:

  1. Du kommer att fixa det att låta bli
    KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Fysta bär körs i mixern med 1 banan, jättegod glass. stor kram från mig I-B

    SvaraRadera
  3. Men blä för lättglass Jenny! Ta lite mindre och njut av vanlig glass istället. LITE glass sabbar inget, jag lovar!!

    Kram
    H

    SvaraRadera
  4. Jag verkar va den enda som faktiskt gillar lättglass...Känner väl egentligen ingen direkt skillnad. Glass som glass liksom.
    Men...nu är det ju så att jag måste ju hålla koll på vad jag stoppar i mig. Har 19 kilos övervikt. NITTON KILO. Och även då jag loosat dom, så kommer jag va överviktig enl. satans jävla BMI. Så jag håller mig till min 1 dl lättglass med hallon och blåbär och räknar två points för det...
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Chrom. När man har ett sånt stort chokladsug så har man brist på ämnet krom. Finns att köpa tillskott på hälsokostaffären. Grannen har provat så jag vet att det funkar! Kram på dig vännen! KÄMPA!!

    SvaraRadera
  6. HEJJA JENNY!!!
    Skit i satans BMI, loosar du 19 pannor kommer du va ännu finare än du är nu, hur nu det kan vara möjligt !)

    Kramar
    H

    SvaraRadera