måndag 16 augusti 2010

365 dagar kvar (typ)...

tills det är dax att börja jobba igen. Urk. Får nästan lite ångest.
Jag vet. Det är helt obefogat att få ångest idag över att börja jobba om ett år, men så är det....
Förmodligen så då jag väl är där kommer jag att tycka att det är allatiders att sätta igång med färgkombinationer, garderob häng, spjut hit å spjut dit.

Men först ska jag fortsätta att njuta av min ledighet! =)

Idag är ingen bra viktväktar dag. Skulle lätt sluka en chokladkaka. Och lix jag håller på...varför inte tre stycken?
Är så in i norden sugen på choklad.
Jag har lyckas hålla mig borta från godis sen i måndags. Och det har gått jätte bra.
T.o.m när Jimmy åt en chokladkaka häromdagen.
Men som sagt, nu är jag extremt sugen på godis.
Jag har en liten teori på varför.
Vi var på kalas igår och jag hade planerat att äta lite go fika, men nu tror jag att det va ett dumt beslut av mig. Dels för att jag blev så in i norden dålig i magen igår kväll och dels för att mina godis sug tentackler vaknade till liv.
Illa, illa.
(fast fikat va sjukt gott!! =))

Nåja. Jag har dock koll på mitt sug. Det är bara att tänka bort en smarrig chokladkaka och sätta tänderna i ett päron istället!

Nu ska jag sätta händerna i lite kort tillverkning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar