fredag 6 augusti 2010

Vad har Olssons i garaget?

Visst är det så att man blir lite knäpp (totalt puckad) då man får barn?
Lite mer rädd. Typ.
Som att om vi sitter ute och jag går in får jag ett jävla obehag att nån ska komma och ta Elis. Så då måste jag gå ut och hämta in honom.

Eller som igår då vi va ute. Elis satt i skuggan mot Olssons garage och då tänkte jag;
"Men gu tänk om Olssons garage skulle explodera. Så hemskt."
Så jävla dumt.
För varför skulle egentligen Olssons garage explodera? Jag tror ju knappast att han har några bomber och granater där inne.
Och jag tror inte att hans batteridrivna golfvagn har nån jätte explosions risk.
Puckat va!?

Otroligt puckat faktiskt.

Nu ska vi göra oss iordning och åka i väg till Ica för att handla lite.
Och jag hoppas verkligen att ingen fläskfilé hoppar upp och daskar till Lill-Knas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar