torsdag 3 december 2009

Visst är det väl så!

Att allt som står på internet är sant...!! Eftersom att jag är hemma och är sjukling idag, så passade jag på att göra olika tester på nätet.

*Min riktiga ålder är 40. (ja, kroppen är ju liksom inte lika smidig som förut, så det kanske stämmer...!?)
*Vi kommer att få två barn. En pojke och en flicka. (ja, men det är ju perfekt!)
*Jag är bara 7% lycklig. (ja, står det så på nätet så är det väl så...?)
*Jag kommer att bli en bra mamma! (fyller man bara i de rätta rutorna så är man rena rama Moder Teresa!)
*Vi väntar en liten tjej. (japp, så nu är det bara att börja måla barnkammaren rosa! För allt på nätet är väl sant!?)
*Jag har legat med fyra till sju personer. (fattar ingenting...jag är ju oskuld...)

För allt som står på nätet är ju sant! =)
Kramelikram


Ett litet citat från en liten tjej:
"En mormor är en som hela släkten kommit ut genom. Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar