söndag 20 december 2009

Förvirrat!

Gårdagen började i ett lätt förvirrat tillstånd.
Startade bilen, så att den skulle bli varm. Hämtade in tidningen, gick in och dolidittade lite, gick ut och skrapade rutorna på bilen och sen gick jag in igen för att leta bilnyckeln. Kunde bara inte komma på VAR jag lagt den. Kollade fickorna på jackan, letade i köket, gick ut (och förbi den startade bilen) för att kolla runt brevlådan om jag tappat nyckeln där. Men icket. In igen och tänkte: "undra om vi har nån extra nyckel?" Men så kom jag på det.
Nyckeln sitter nog i den startade bilen...
Öh...som sagt lätt förvirrat...

Som tur var höll sig inte det förvirrade tillståndet i sig! =)

Nu är det dax att piffa till mig, skicka ut Jimmy så att han får skotta och sen åka till jobbet!

Hoppas alla får en bra fjärde advent!
Kramelikram

2 kommentarer: