onsdag 16 december 2009

Tummen upp för mig!!

Var hos barnmorskan i morse. Och som vanligt såg alla värden bra ut och TÄNK jag har bara gått upp ca ETT KILO på ÅTTA VECKOR!!! Tummen upp för mig!! =)
Bebisen ligger just nu med huvudet upp, men jag hoppas såklart att h*n vänder på sig inom några veckor...
Tyvärr så har det onda kommit tillbaka i ryggen, så att jag är ledig två dagar nu känns allatiders!

Vi har fått en hel del snö nu. UNDERBART! Men nu håller vi alla tummar och tår att det inte är ett jävla skit väder nästa onsdag då vi ska ta bilen och åka mot norr....för då måste vi väl stanna hemma.....

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Jag håller båda mina tummar upp för dig, inte ska väl lite snö stoppa en riktig norrländska.KÖR FÖRSIKTIGT, TA GOD TID, ÄT PÅ IKEA mvh Inga-Britt obs Tomten landar sina renar i Sjulis

    SvaraRadera
  2. Vi ska ta oss ett snack med vädergudarna! SJÄLVKLART ska resan norrut bli av!
    kram

    SvaraRadera