tisdag 8 december 2009

Förlossning.

Medans jag satt och gjorde klart dom sista julkorten kom jag att tänka på förlossningen, som närmar sig med storm steg. (mohaha...dagens SKÄMT....64 dar kvar till bf)
Kom att tänka på en sån sjuk sak som vilka BYXOR Jimmy ska ha på sig, då det är dax. Tänkte att det måste ju va skönast för han att ha mjukisbyxorna. Sen tänkte jag på, tänk om han skulle glömma snusdosan. Katastrof!
Efter att jag funderat på dessa världs viktiga detaljerna, tog jag mitt förnuft tillfånga. För egentligen skiter jag i vilka byxor han kommer ha på sig. För varför ska HAN egentligen ha på sig myskläder då JAG kommer att ligga helt utfäkt och visa murvan för en hel personalstyrka och pressa ut en krabat, säkert spricka OCH bajsa ner mig. Nä, han kan nog sitta där med taggtråd i baken. Å andra sidan så kanske taggtråd är att ta i. Han ska ju trotsallt va mitt stora stöd under denna dag, om han nu inte svimmar. Vilket jag hoppas att han INTE gör. Nä, det klart att han inte kommer...min macho kille....=) (och gör han det...oj,oj...hur ska det gå då!?)
Kommer iallafall att packa ner en dosa snus till pappan och ett lypsyl till mamman i BB-väskan. På så vis slipper vi en utan-snus-katastrof.
Och jag kan andas ut lite.
För nu iallafall....
(kände att jag blev lite pirrig och stirrig över detta...kan man inte kräkas ut ett barn? ja, mena kräkas är jag ju expert på...!)

Som sagt, det är minst 64 dar kvar...

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är bra att du håller på att oroa ihjäl dig över hur Jimmy kommer ha det under förlossningen. Tro mig, hans snus och brallor är det sista du kommer tänka på under själva 'lossningen' så det är ju bra att du gör det nu när du har all tid i världen, 64 dar !)

    Kram
    H

    SvaraRadera