fredag 4 december 2009

Jodå!

Har fått betyget: "Den trevligaste fredags patienten någonsin" Jodå! Så är det! =)
Var hos sjukgymnasten idag. Hon klämde och tryckte på min rygg, vissa saker var ju skönare än andra....och så fick jag en del övningar jag ska göra. Men hon pratade om foglossning och INTE muskelinflammation. Ja, man blir ju inte klok!
För att jag inte ska få lika ont i ryggen på natten ska jag lägga en kudde mellan knäna...undra bara hur länge den kommer att ligga kvar!?

Har börjat med julkorten. Har gjort ett och ett halvt. Nio och ett halvt kvar. Åkte för att köpa en vit stämpeldyna....eftersom min hade visst torkat ut (några sötnosar va visst i pyssellådan i sommras och glömt sätta på locket...), men snopen blev jag då jag såg att vit stämpeldyna inte existerade. Alla andra färger fanns, men inte vit. Skit också! Nu måste jag tänka om. Och det är ju inte det lättaste ;)

Vi såg "Flickan som lekte med elden" igår. Och RACKARNS vad den va spännande!

Hoppas alla haft en bra fredag kväll!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar