lördag 12 december 2009

Jag är en Idol-nörd!

Japp. En riktig Idol-nörd! Jimmy spelade in Idol igår eftersom jag var borta och jag satte mig självklart och såg det då jag kom hem. Och precis som alla andra år blev jag rörd då vinnaren utsågs och då han började gråta fick jag svälja några extra gånger...Jag vet, jag är en tönt.
Jag måste då säga det att vinnarlåten i år är nåt utöver det vanliga. Me like!! Har inte laddat hem den som ringsingnal..än...men kanske snart... ;)
Idag har jag sett klipp på låten på datorn femtioelva gånger. Minst.
Som sagt jag är en Idol-nörd! =)
Och den 21 december kommer jag att köpa Eriks skiva, så att jag och min Idol-nördiga sambo har nåt bra att lyssna på då vi ska åka upp till norr.

Igår var det dax för personalfest nr2. Dvs med mitt jobb. Julbord och paketutdelning. Och det var riktigt, riktigt trevligt! Och tänka sig att i år fick minsann jag och Hanna ha trevligt en HEL julfest. Inte illa! ;)

Ikväll så har det snöat. Helt underbart! Hoppas, hoppas bara att det blir lite kallare så att snön får ligga kvar!

Hoppas alla haft en bra lördag!
Kramelikram/ Idol-nörden

3 kommentarer:

  1. Kan du ta med dig lite snö när du kommer?
    Jag är också idolnörd, men jag störde mig på flickvännen som passade på att få sina 15 sekunder i tv... Kunde han inte få sjunga låten i alla fall. Har läst deras kommentarer i expressen eller aftonbladet eller nån annan skräptidning, men ändå...

    SvaraRadera
  2. Det bästa är ju att det finns en FB-grupp som heter "vi alla som hatar att eriks tjej stod på scen" typ nåt sånt.
    Humor! =)

    SvaraRadera
  3. Snacka om att det finns folk som verkligen inte har ett eget liv och startar en GRUPP på FB!!! Jeeez! Det är här verkligen INTE bra för hans kommande karriär... Han förlorar många förälskade tonårsbrudar med köpstarka föräldrar på det här sättet... Hon grävde hans grav kanske... Fast dom gjorde det för att ta död på rykten om att han haft ihop det med nån i IDOL-gruppen... suck

    SvaraRadera