tisdag 22 december 2009

Snopp eller inte? Det är frågan...

Vet inte varför, men jag tänker på Bart Simpson då jag ser på UL-bilden från idag.
Tack och lov så hade moderkakan flyttat sig och vi kan se framemot en "vanlig" förlossning (om nu inget annat inträffar). Härligt! För med tanke på illamående och ryggont så skulle det kännas som att bli snuvad på hela härligheten om det skulle bli snitt.
Vi sa till om att vi inte ville veta könet på bebisen, så barnmorskan sa till när det va dax för oss att titta bort.
Av nån ologisk anledning så tyckte jag att det va svårt att se vad som va vad på bebisen. Borde ju va lättare nu när h*n är så stor, men njä....kände mig ett tag som Rachel i Vänner. BM visade var näsan, kinden och ögat var, men jag kunde liksom inte se det...
Vi fick iallafall två bilder. Huvudbilden ovan och en till, som jag inte först förstod va det var på, men så i bilen såg jag ju precis vad bilden föreställde. Ett huvud med näsa, ett öga, en kind, en liten mun och så en hand som täckerför andra halvan av ansiktet. Längtar ännu mer nu efter vår lilla knodd!!
Men det är ju bara ca 50 dar kvar nu....
Jimmy såg förrästen en snopp. Eller ja, det kan ju ha varit precis vad som helst. Men han såg den!
Ja, det lär ju visa sig vad det är för nåt....

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar