tisdag 8 december 2009

Dagens problem.

Tror att förkylningen håller på att släppa nu. Det känns så i näsan och i halsen. Då jag hostar är det inte sån där torr hosta utan nu är det den slemmiga varianten. Det jobbiga är bara att jag om jag tar i ordenligt kommer jag att spy. Och jag vet inte om jag orkar med att kräkas idag. Hade siktet inställt på en kräkfri vecka....så nu hostar jag med försiktighet...Kanske inte är så bra!? Men jag kanske släpper efter senare under dagen.
Gick hem från jobbet igår. Skulle aldrig ha gått dit,men va stressad över schemat så därför hamnade jag på jobbet i tre timmar...Och nä, är INTE nå klokare över schemat. På måndag går jag ner i tid, men jag vet inte hur jag jobbar...och det är FAN I MEJ det värsta som finns!!
Imorgon satsar jag på att jobba. Halv två till åtta. Det blir gräjt!
Nog med jobb prat!

Vi ser ju på "Varuhuset" och är nu inne på säsong 3! Igår kväll såg vi nog åtta avsnitt, tror jag. Och det resulterade i att inatt så drömde jag att vi letade en ny njure till Bengt. Ni vet han, den alkoholiserade chefen på lagret. Han är nu i säs. 3 sjuk och behöver en ny njure. Och det verkar vara svårt i serien att hitta en ny och inte lyckades vi i drömmen heller...
Stackars, stackars Bengt!

Nähe...lite lunch i magen kanske och sen ska jag nog göra dom sista julkorten.

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. första delen av din blogg låter som en dag på jobbet
    Frisk luft gör nog susen krya på dig för vi ska ju ses snart
    mvh Inga-Britt

    SvaraRadera
  2. HAHA! Jo antar att det låter som en dag på sjukhemmet!
    Vi hoppas på en snöig jul hos er!!

    SvaraRadera