onsdag 2 december 2009

Sexig...NOT!

Jag förstår inte dom män som tycker att gravida kvinnor är sååå sexiga. Jag fattar bara inte!
Gick en sväng på stan efter jobbet och hamnade i flera provrum. Och som alla vet så i provrum finns det ju inte bara EN spegel, utan gärna TRE! Tre hemska speglar som visar ALLT! Fy farao! Men är det inte så att speglar lägger på fem kilo!? Eller är min RÖV verkligen så STOR!???! Och va FAN är det jag har på RYGGEN!? Två stora BRÖST. När kom dom?? Och NEJ, jag vill inte ha fyra stycken! Det räcker gott och väl med dom två giganterna framtill! Jag fattar bara inte!
Jag är INTE sexig. Jag är liksom bara STOR och får mig ett gott SKRATT när jag provar kläder, provade b.la en klänning, men det såg mest ut som att jag skulle åka en sväng till Blåkulla....tror dock inte att sopskaftet skulle hålla just nu... ;)
Nä, som sagt...jag förstår bara inte dom män som tycker att gravida är sexiga...

Men nu är det ju bara ca 70 dar kvar...
Sen ska jag jobba bort mina bröst...ja dom på ryggen alltså! =)

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Tänk på att det får ett helt fantastiskt slut om ca 70 dagar
    KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Och tänk på att hur som helst är du min världens bästa Jenny och jag skulle inte vilja ha dig på nått annat sett!

    Kram
    H

    SvaraRadera