fredag 18 december 2009

Jag och bebis bakar...



6 kommentarer:

  1. Den blir nog som sin mamma som satt på diskbänken och tittade på medan jag bakade
    Blivande mormor

    SvaraRadera
  2. Bulle i ugnen?!

    Kram
    H

    SvaraRadera
  3. Eftersom det är långt till mormor så kan junior få komma och sitta på tant Hannas diskbänk och titta på när hon bakar! Om inte mamman får nått ryck förstås !)

    Tant Hanna

    SvaraRadera
  4. Det värsta är att det där håller i sig låååångt efter att bebben kommit ut! Jag blir fortfarande fruktansvärt mjölig på magen när jag bakar... ;-)

    SvaraRadera
  5. Hanna, det får nog bli din diskbänk...har svårt att tänka mig att jag får nått super ryck...fast å andra sidan så har jag bakat TVÅ sorter idag. Inte illa! =)

    SvaraRadera
  6. Ni är så välkomna, alla tre!

    H

    SvaraRadera