lördag 5 december 2009

Personalfest nr 1

Japp! Ikväll va det dax för personalfest med cykelaffär´n.
"Rock-klassiker" va det som stod på schemat. Ett kanon uppträdande! Lite väl hög volym ibland...det va nästan så att musiken och sången skar sig, men annars så va det super bra! =)
Bebisen har varit vaken hela kvällen och det har banne mig känts som att den har dansat i takt med musiken! Och dessutom så har den svängt på sina lurviga lite väl mycket, för hicka är nåt den också gjort! =)
Maten kan jag inte säga så mycket om. Jag blev JÄTTE mätt och det såg super GOTT ut, men pga av min förkylning så kände jag tyvärr ingen smak. Men dom andra sa att det va jätte gott, så jag får tro deras ord.
Är hemma nu efter att ha lämnat av Jimmy på krogen, bebis har somnat och jag ska nog ta och göra detsamma snart!

Nästa helg är det dax för personalfest nr 2. Och den enda info vi fått är att vi ska till dom "skumma hamnkvarteren". Spännande!!

Hoppas alla haft en bra lördag....trots regn...

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar