onsdag 20 maj 2009

Varje onsdag...

mellan 21 och 22 sitter jag framför tv:n och gråter. Varje onsdag. Pratar om Gray´s Anatomy. Trodde att denna onsdag skulle bli annorlunda...men HA!! Nä...tårarna kom....även denna onsdag.

Efter jobbet så målade jag lite mera på lilla toan och sen tapetserade jag på mitt lilla projekt. Räknar med att va klar med toan i helgen...måste bara köpa krokar och toarullshållare...och så några snygga cerisa handdukar förstås! =)

Hoppas alla haft en bra dag! Och att alla ni som inte jobbar inom handel(vården) får sköna fyra lediga dagar!

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Gray's ??

    Grey's heter det väl... hmpff å jag som inte ens tittar kan det :)

    SvaraRadera
  2. Ja ja, märk på ord...säkert att du inte smygtittar ;)

    SvaraRadera
  3. Nä. Har inte tid.
    Jag korrekturläser bloggar :)

    SvaraRadera