måndag 25 maj 2009

Ny vecka.

I kväll hade jag tänkt göra "hur mycket som helst". Men jag har inte gjort ett skvatt. Förutom att suttit på altanen och njutit av det underbara vädret. Jo...jag har faktiskt renbäddat halva sängen (jimpan får fixa täckena) och fryst in lite rabarber....

Imorgon på lunchen måste jag gå på Åhléns och prova bikini, eftersom jag har "bikini rabatt" där och det är sista dagen imorgon...säger bara; FY FARAO för att prova bikini!!
Men, det här med nudist är ju inget för mig... ;)

Hoppas att alla haft en bra start på veckan! Min har varit bra...dock lite förvirrande med veckor hit och dit. Så jag får ta och tacka kollegan Hanna som hade huvudet på skaft! =)

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Åååååh! Har era rabarber vuxit och blivit så stora?! Våra har just kommit upp ur marken...
    kram

    SvaraRadera