torsdag 7 maj 2009

Dag sex.

Snart är det helg! =)

Vad är det egentligen med män och dammsugare? Varför beter dom sig som om det vore nåt farligt, nåt som kan ta dem till en plats långt, långt borta? Varför kan dom bara inte få ett infall att helt enkelt plocka fram den och dammsuga bort tussarna som ligger i alla hörn? Varför måste man alltid be (läs: tjata) dom dammsuga?
Är det så att dom saknar nån typ av dammsugar-gen? En gen som bara vi kvinnor har?
Jag bara undrar.
Här hemma är det iallafall ny städat nu och Jimmy dammsugade, efter att jag bett (läs:tjatat) honom. ;)
Nu är det glass i stora lass och tv tittande som gäller.
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Här tjatar jag inte längre, jag beordrar! Du dammsuger. Jag ligger på soffan. Basta!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ok...ska börja med det jag också...;) kram

    SvaraRadera